Vrijwilliger worden?

Vrijwilligers zijn onmisbaar bij de Herberg! Zonder de inzet van vrijwilligers zou het werk van de Herberg niet mogelijk zijn!

Wil jij vanuit christelijke naastenliefde kwetsbare mensen helpen en ons team versterken? Kijk dan naar onze vacatures en meldt je aan via onderstaand aanmeldformulier of loop even bij ons binnen!

Wat bieden wij jou?

Als vrijwilliger bij Stichting de Herberg Breda sta je midden in de samenleving en krijg je de kans om bij te dragen aan het welzijn van onze bezoekers

• Je krijgt de nodige begeleiding en traning(en) aangeboden om met vertrouwen en deskundigheid aan de slag te gaan.
  • Wij bieden een vrijwilligersovereenkomst en een vrijwilligersbeleid met alle nodige informatie over de stichting.
  • Een gratis VOG aanvraag. Stichting de Herberg Breda is door het ministerie VWS aangemerkt als Gratis VOG- organisatie.
  • Jaarlijks een gezellige vrijwilligersdag.
  • Reiskostenvergoeding.
  • Een super leuk en enthousiast team!

Vacatures