Stichting de Herberg
De Herberg

Bezoekadres Haagweg 3, Breda

Inloop

Vanuit christelijke naastenliefde bieden wij praktische hulp aan mensen die de grip op het leven zijn kwijt geraakt.

Bij ons in de Herberg mag je tot rust komen. Wij bieden mensen een luisterend oor, ongeacht afkomst of religie. De Herberg heeft een gastvrije huiskamer waarin we drinken, brood en een verse warme (goed gevulde) kom soep aanbieden. Daarnaast verstrekken we gratis kleding en en slaapzakken. Ook is er de mogelijkheid om gebruik te maken van een computer en het internet, het spelen van een gezelschapsspelletje of het lezen van een krant. Onze inloop is gastvrij en laagdrempelig. Iedereen is welkom.

In de Herberg helpen onze bezoekers mee met diverse huishoudelijke taken. Daarnaast bieden we een aantal activiteiten aan.

Onze activiteiten zijn gratis. Aanmelden is niet nodig.

Openingstijden Inloop:

Vrijdag 11:00 uur - 13:30 uur

Zaterdag 11:00 uur - 13:30 uur

Niet de gerechten staan centraal maar het samenwerken en het (terug) vinden van eigenwaarde.

Bezoekers krijgen een warme maaltijd aangeboden of een verse, goed gevulde, warme kom soep en brood. We beschikken over een enorme gaarkeuken waarin bezoekers kunnen meehelpen een warme maaltijd te bereiden.  Aanmelden is niet nodig.

Muziek maken verbindt en brengt mensen in beweging!

We hebben muziekinstrumenten beschikbaar waar onze bezoekers gebruik van kunnen maken.

Zingeving, een doel hebben in je leven!

Als je de grip op het leven bent kwijt geraakt, komt vaak de vraag naar boven wat het doel van je leven is en wat je verdere plannen zijn. Daarom bieden we persoonlijke pastorale gesprekken aan voor wie daar behoefte aan heeft. Daarnaast bieden we laagdrempelige bijbelstudies aan voor bezoekers die meer willen weten over hoe ze hun leven kunnen verbinden met God en de Bijbel.

Accepteren