Cliëntenfonds

We hebben een cliëntenfonds opgericht speciaal voor mensen die anders niet geholpen zouden worden.

Vanuit dit fonds kunnen we o.a. tandartskosten, brillen en een pedicure bekostigen maar bijvoorbeeld ook beltegoed inkopen zodat daklozen bereikbaar zijn en hun zaken goed kunnen regelen.

Daarnaast hebben wij aandacht en zorg voor dakloze arbeidsmigranten. Deze grote groep mensen hebben geen recht op sociaal, maatschappelijke en juridische zorg. Paspoorten, ID's, inschrijvingen, zorgverzekeringen, reiskosten naar de ambassade of een treinticket voor een "verdwaalde" reiziger die terug wil keren naar zijn familie en/of het land van herkomst. Het kost allemaal geld.

Draag jij hen een warm hart toe? Samen kunnen we een wereld van verschil maken!

Maak eenmalig een gift over of geef een doorlopende machtiging via bovenstaande doneerknop.

"SAMEN KUNNEN WE EEN WERELD VAN VERSCHIL MAKEN"

ERNSTIGE KIESPIJN

MAAR GEEN VERZEKERING

Robert loopt al weken lang met ernstige  kiespijn. Hij komt als dakloze migrant niet in aanmerking voor mondzorg.

Om de pijn te verzachten drinkt hij veel te veel alcohol waardoor het niet meer lukt om werk en huisvesting te vinden. Het gaat steeds slechter met hem en heeft hulp nodig!

Door middel van ons cliëntenfonds kunnen wij  mensen zoals Robert steunen zodat hij naar de tandarts kan.

SLECHT ZIEN

WAARDOOR HIJ NIET MEER GOED KAN LEZEN

Rene loopt al een lange tijd met een kapotte bril en zijn ogen zijn in geen jaren meer opgemeten. Lezen lukt al een tijd niet meer. Hierdoor heeft  hij veel hulp nodig met het maken van een cv en afspraken. Rene wil graag weer lezen, zijn zelfvertrouwen terug en zelfstandig een cv kunnen maken.

Door middel van ons cliëntenfonds kunnen wij  mensen zoals Rene steunen met een nieuwe bril...