Gezocht!

Promotievrijwilligers

Gezocht! Promotievrijwilligers Stichting de Herberg Breda

Draag jij Stichting de Herberg en de bezoekers een warm hart toe?

En vind je het leuk om andere mensen hier enthousiast voor te maken?

Dan kun jij ons helpen!

Een promotievrijwilliger brengt zijn of haar enthousiasme over,

om in actie te komen voor Stichting de Herberg.

Je geeft presentaties in kerken,

op scholen, bij bedrijven en verenigingen in jouw omgeving en/of organiseert inzamelacties.

Wat verwachten we van jou?

Je kunt enthousiast vertellen over onze activiteiten,

over de mogelijkheden om als vrijwilliger aan de slag te gaan en waarom we donateurs nodig hebben.

Uiteraard krijg je van ons alle informatie die je nodig hebt die je ondersteunen bij je verhaal.

Je overlegt met de Herberg wat er nodig is maar kunt zelfstandig inzamelacties houden.

Je bent hierin gedreven en creatief.

Beschikbaarheid:

De inhoud en duur van één presentatie is afhankelijk van de tijd die beschikbaar wordt gesteld door de scholen,

kerken, bedrijven en verenigingen. Normaal gesproken is dit niet meer dan 20 minuten.

Je kunt zelf aangeven hoe vaak je ingezet wil/kan worden.

Voor het organiseren van een inzamelactie kun je zelf aangeven hoeveel tijd je daaraan wilt besteden.

Wil jij aan de slag als promotievrijwilliger voor Stichting de Herberg Breda en/ of meer informatie?

Stuur ons dan een email naar info@stichtingdeherberg.nl.