Organisatie

Zonder giften en de inzet van ruim 70 vrijwilligers zou het werk van de Herberg niet mogelijk zijn!

Directeur:

Mw. Hanneke van Herwijnen.

De directeur is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken en geeft leiding aan de organisatie op alle beleidsgebieden van de stichting de Herberg en heeft bevoegdheden welke zijn ontleend aan de statuten van de Stichting de Herberg. Zij is verantwoordelijk en geeft uitvoering  aan het financiële beleid van de Stichting en onderhoud interne contacten en contacten met externe partners, hulpverleningsinstanties en donateurs.

Bestuur:

Het bestuur van de stichting is onbezoldigd en is eindverantwoordelijk voor de organisatie en het financiële beleid van de stichting.

Het bestuur bestaat uit de onderstaande 3 personen:

Dhr. Bas Keijzer - voorzitter

Mw. Joyce Nelson - secretaris

Dhr. Jan Rothuizen- penningmeester

Raad van Advies:

Het bestuur en directie wordt ondersteund door de Raad van Advies. Onze raad van Advies heeft veel kennis en professionaliteit in huis waaronder een kostendeskundige, consultant organisaties en bedrijven, adviseur vastgoed en volkhuisvesting/aankoop en verkoop ontroerend goed/verhuur en beheer woningen en voormalig directeur wooncorporatie(s).

De RvA denkt kritisch mee en adviseert gevraagd en ongevraagd. De RvA bestaat uit de onderstaande drie personen:

Dhr. Frans Emmerik

Coördinatoren

Om alles goed te laten verlopen hebben we voor iedere afdeling een coördinator aangesteld. De coördinator is aanspreekpunt voor de vrijwilliger en coördineert de afdeling. De coördinator heeft korte lijntjes met de directie maar voert haar of zijn taken zelfstandig uit onder verantwoordelijkheid van de directie.

Project coördinator Onder de Pannen:

Dhr. Henk Meerloo

Coördinator Warm Thuis:

Mw. H van Herwijnen

Coördinator soepbus:

Dhr. Leo van der Giesen

Coördinator inloop:

Mw. Gerda Hazelaar

Coördinator Steun en Adviespunt:

Mw. Emmy de Winter

Coördinator Veldwerk:

Coördinator Kerkdiensten:

Dhr. Bas Keijzer

Coördinator de Rustplek: (i.o.)

(financiële) administratie:

mw. Coby Vink

Planning:

mw. Karin Gommers

Vertrouwenspersoon:

De Herberg is zich er bewust van dat we verantwoord met de kwetsbaarheid van onze gasten en clienten om moeten gaan. In ons integriteitsbeleid leggen we vast hoe we met elkaar dienen om te gaan. Alle bij de Herberg betrokkenen zijn in bezit van een Verklaring Omtrent Gedrag. Daarnaast vragen we referenties op. Marenka de Ruiter is vertrouwenspersoon voor De Herberg.

mw. Marenka de Ruiter

info@marenkahulpverlening.nl