Kerkdiensten

Welkom! Leuk dat je meer informatie zoekt over de kerkdiensten van de Herberg. Iedere laatste zondag van de maand organiseren we een laagdrempelige kerkdienst voor en met onze bezoekers van de Herberg!

Wil je meer weten over het christelijk geloof? Onder leiding van geestelijk verzorgers wordt de Bijbel op een eenvoudige en laagdrempelige manier uitgelegd.Tijdens de dienst is er ruimte voor getuigenissen en gebed.

Daarnaast zingen we onder leiding van een muziekgroep liederen. Alle liederen worden via de beamer geprojecteerd. Iedereen kan en mag meezingen. Je bent vrij om mee te zingen of te luisteren.

Ook een keer kerkdienst bijwonen?

Iedereen is welkom, aanmelden is niet nodig.

Wanneer?

Iedere laatste zondag van de maand

De eerst volgende dienst is op 20-02-2022

Spreker: Joop Gottmers, ex-crimineel en evangelist.

Hoe laat?

De dienst begint 15u en is om 16u afgelopen.

Waar?

Terheijdenstraat 9 te Breda

*Na de dienst staat onze soepbus bij de kerk en kunnen bezoekers en of gasten met elkaar na praten onder het genot van een bakje koffie en een hotdog!

-Kerkdienst 20 februari 2022, Spreker: Joop Gottmers, ex-crimineel en evangelist!

-Kerkdienst 23 januari 2022, I.v.m. corona is er komende zondag helaas geen kerkdienst!-

-Kerstviering 24-12-2021 (locatie Herberg)-

-Kerkdienst 27 november 2021-

-Kerkdienst 3 oktober 2021-

Vandaag onze tweede kerkdienst met tientallen dak- en thuislozen, vrijwilligers en betrokkenen.

Sommige kwamen nat en koud binnen en zaten met een dekentje in de kerk om zich op te warmen. Een aantal van hen zeiden dat het juist de liefde van God was die voor hen aanvoelde als een warme deken.

Dit keer gaf Johan zijn getuigenis. Een aantal jaar geleden kwam hij bij de Herberg. Hij was alles kwijt, was dakloos en zwaar drugsverslaafd. Op een bijzondere manier leerde hij God kennen. Sindsdien is zijn leven, met vallen en opstaan compleet veranderd  Inmiddels heeft hij zich laten dopen en woont hij in een woongroep voor (ex)verslaafden. Daarnaast hebben we samen mooie liederen gezongen en was er ruimte voor gebed. De prediking ging dit keer over Rachab. (Jozua 6:12-25)

Na de dienst stond onze soepbus bij de kerk. Bezoekers kregen een heerlijke warme hotdog, koffie of thee. Daarnaast hebben we slaapzakken en kleding uitgedeeld aan wie het nodig had.

Een mooie en bijzondere middag waar we dankbaar op terug kijken!

Benieuwd naar Johan zijn getuigenis? Stuur dan een mailtje naar info@stichtingdeherberg.nl

-Kerkdienst 5 september 2021-

Vandaag mochten we voor het eerst genieten van een prachtige kerkdienst waarin we met elkaar mochten zingen en luisteren naar een boeiende preek over Zacheus. (Lucas 19:1-10) Daarnaast gaf een vrouw spontaan haar getuigenis. Jaren was ze verslaafd aan alcohol. Ze vertelde dat ze met hulp van God sinds 3 maanden vrij is van haar verslaving.

Na de dienst stond de soepbus bij de kerk en was er gelegenheid om na te praten onder het genot van een bakje koffie en een hotdog.