Kerkdiensten

Welkom! Leuk dat je meer informatie zoekt over de kerkdiensten van de Herberg. Iedere eerste zondag van de maand organiseren we een laagdrempelige kerkdienst voor onze bezoekers.

We komen bij elkaar om in de eerste plaats God te ontmoeten en te eren. Het Woord van God staat centraal in de dienst. De Bijbel wordt op een eenvoudige en laagdrempelige manier uitgelegd. Daarnaast is er ruimte voor getuigenissen en gebed. Onder leiding van een muziekgroep zingen we met elkaar. Alle liederen worden via de beamer geprojecteerd. Je bent vrij om mee te zingen of te luisteren.

Ook een keer kerkdienst bijwonen?

Iedereen is welkom, aanmelden is niet nodig.

Wanneer?

Iedere 1e zondag van de maand

Hoe laat?

De dienst begint 15u en is om 16u afgelopen.

Waar?

Terheijdenstraat 9 te Breda

*Na de dienst staat onze soepbus bij de kerk en kunnen bezoekers en of gasten met elkaar na praten onder het genot van een bakje koffie en een hotdog!

-Kerkdienst 5 september 2021-

Vandaag mochten we voor het eerst genieten van een prachtige kerkdienst waarin we met elkaar mochten zingen en luisteren naar een boeiende preek over Zacheus. (Lucas 19:1-10) Daarnaast gaf een vrouw spontaan haar getuigenis. Jaren was ze verslaafd aan alcohol. Ze vertelde dat ze met hulp van God sinds 3 maanden vrij is van haar verslaving.

Na de dienst stond de soepbus bij de kerk en was er gelegenheid om na te praten onder het genot van een bakje koffie en een hotdog.